POLITICA DE RETURNARE

Returnarea produselor În cazul în care un produs nu se potriveşte clientului sau clientul nu este mulţumit de produs, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000) clientul are dreptul de a se retrage din Contractul de Vânzare şi să returneze produsul în termen de 10 zile de la primire. Plata contravalorii returului urmeaza sa fie achitata de Newmarca.ro in maxim 30 de zile de la efectuarea returului. Plata contravalorii produselor se achita prin transfer bancar, catre client, in baza unor informatii furnizate in formularul de retur sau prin email la office@Newmarca.ro Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Pentru returnarea produsului/produselor va rugam sa urmati pasii prezentati in continuare: a)Completati formularul de retur; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt Returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii. b) Produsele trebuiesc returnate fara niciun fel de deteriorare, în cantitatea iniţială şi în ambalajul original, care la randul lui trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere modificari! c) In colet adaugati – certificatul de garantie (unde e cazul), copia dupa factura si Formularul de retur completat (in caz ca nu l-ati completat si trimis deja spre noi). d) Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul Newmarca.ro Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client! Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 30 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. In cazul in care produsele se personalizeaza, fiind lucrate dupa dimensiunile clientului, Newmarca.ro procedeaza conform articolului din legea Art. 10, lit. c, din OG 130/200 (“Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte”) care prevede: “contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natural lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”. Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie si cerceii nu se pot returna. Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/saculetii pentru incaltaminte/bijuterii) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor.